• Gratis wereldwijd binnen 24 uur verzonden
  • 3 jaar garantie en 30 dagen bedenktijd
  • Lage prijzen en ruim assortiment
2% korting? Klik hier!

Veelgestelde vragen (FAQ)

Op deze pagina vindt je het antwoord op onze meest gestelde vragen. Indien je het antwoord op je vraag hier niet terugvind kan je ons telkens contacteren.

Inhoud

1. Levering

a) Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
b) Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen?
c) Ik heb besteld maar geen track & trace informatie gekregen?
d) De levertijd van mijn bestelling is verlopen maar ik heb nog niets ontvangen?

 

2. Bestellen en betalen

a) Ik heb gekozen om met bankoverschrijving te betalen. Wat moet ik nu doen?
b) Kan ik achteraf betalen?
c) Ik wens mijn bestelling te annuleren, hoe gaat dit in zijn werk?

 

3. Bedenktijd en garantie

a) Ik wens gebruik te maken van mijn bedenktijd, hoe gaat dit in zijn werk?
b) Mijn product is kapot/defect aangekomen, wat nu?
c) Ik heb mijn bestelling retour gestuurd maar heb nog geen vervanging/terugbetaling ontvangen?

 


1. Levering

a) Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van je bestelling kan verschillen van product tot product. Zo zijn er sommige artikels die geleverd worden op één dag, maar ook artikels met een levertijd van enkele weken. 

Deze levertijd kan je telkens terugvinden op de specifieke productpagina als tweede kopje onder de "toevoegen aan winkelwagen" knop. 


b) Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen?

Een deel van ons assortiment wordt rechtstreeks vanaf onze leverancier afgeleverd, zo kunnen wij betere prijzen voorzien voor onze klanten. Om deze reden en vanwege de verschillende levertijden van onze producten is het mogelijk dat je bestelling in verschillende delen wordt verstuurd. 

Als je dus maar een deel van je bestelling ontvangt kan het zijn dat je nog enkele dagen dient te wachten op de rest. Indien je wil weten waar de rest van je bestelling blijft, kan je ons een berichtje sturen met de vraag naar de track & trace informatie.


c) Ik heb besteld maar geen track&trace informatie gekregen?

Als je bestelde product klein genoeg is om in de brievenbus te passen en er voor "Gratis 24u standaard verzending" gekozen werd, sturen we deze normaliter op via reguliere briefpost. Zo worden te hoge verzendkosten uitgespaard en kunnen wij weerom een betere prijs aanbieden.

Indien je denkt dat het product niet in de brievenbus past, kan je ons een berichtje sturen met vraag naar de track&trace informatie en wij zullen dit voor je nakijken en indien beschikbaar doorsturen.

Als er voor de de optionele verzendservice "24u versnelde en verzekerde verzending met track&trace code" gekozen wordt zal je van ons de track&trace code automatisch ontvangen per email op de moment van de verzending.
Als dat niet het geval is kan je ons best een mailtje sturen.


d) De levertijd van mijn bestelling is verlopen maar ik heb nog niets ontvangen?

De geschatte leveringstermijn is inclusief de verzendtijd van 24 uur en is tevens afhankelijk van de betalingsbevestiging en de geselecteerde verzendservice.

Levertijden kunnen afwijken, vooral tijdens drukke periodes kunnen er vertragingen optreden bij de koeriersdiensten. 

 

2. Bestellen en betalen

a) Ik heb gekozen om met bankoverschrijving te betalen. Wat moet ik nu doen?

In dit geval maak je het factuurbedrag over naar onze rekening, met als referentie je bestelnummer beginnend met "ORD". Om de informatie over je bestelling terug te vinden kan je in je e-mail kijken voor de factuur die je van ons ontving na het plaatsen van de bestelling.

Bij een Europese overschrijving duurt het meestal tot 2 werkdagen voor wij het gestorte bedrag op onze bankrekening ontvangen. Vervolgens wordt de bestelling meteen verzonden!


b) Kan ik achteraf betalen?

Dat kan inderdaad! Afhankelijk van het land waaruit je bestelt, kan je bij ons gebruik maken van Klarna of AfterPay om te betalen zodra je de bestelling ontvangt. Indien je reeds een openstaand saldo hebt bij één van deze instanties is het mogelijk dat je hier geen gebruik van kan maken.

 

c) Ik wens mijn bestelling te annuleren, hoe gaat dit in zijn werk?

Indien de bestelling nog niet verzonden werd kan je ons een berichtje sturen en dan zullen wij de besteling voor je annuleren. Als de bestelling reeds op weg is kan de bestelling helaas niet meteen geannuleerd worden, dit omdat de zending meestal niet stopgezet kan worden. 

Als je het product in dat geval niet meer wenst raden wij aan om deze naar ons terug te sturen wanneer je de zending ontvangt. Meer informatie hierover vindt je op onze pagina "Levering en herroeping".

 

3. Bedenktijd en garantie

a) Ik wens gebruik te maken van mijn bedenktijd, hoe gaat dit in zijn werk?

Om gebruik te maken van de bedenktijd dient u hier binnen 30 dagen melding van te doen. Vanaf het moment van de melding heeft u ook 30 dagen om de bestelling terug te sturen, de retourzending dient binnen deze periode door ons ontvangen te worden. Helaas worden de verzendkosten van de retourzending onder bedenktijd niet vergoed.

Indien het product in goede staat werd geretourneerd zullen wij bij ontvangst het volledige aankoopbedrag crediteren. Als het product aanzienlijk gebruikt werd en er gebruikssporen aangetroffen worden zullen wij een waardevermindering in rekening brengen, en indien het product onverkoopbaar moeten wij een waardevermindering van 100% toepassen.

Meer informatie hierover vindt je op onze pagina "Levering en herroeping".


b) Mijn product is kapot/defect aangekomen, wat nu?

Stuur een berichtje naar ons e-mailadres met de melding hiervan en een uitleg van het probleem. Indien mogelijk is het altijd handig om een filmpje toe te voegen met een illustratie van het probleem.

Onze support medewerkers zullen u van dienst zijn en het probleem op afstand proberen op te lossen. Zou dat niet lukken, kan u de bestelling naar ons terugsturen voor een conforme vervanging. Wij kunnen onder garantie de minimaal benodigde verzendkosten om het pakketje terug te sturen bij ontvangst van het pakket terugbetalen.

Meer informatie hierover vindt je op onze pagina "Garantievoorwaarden".


c) Ik heb mijn bestelling retour gestuurd maar heb nog geen vervanging/terugbetaling ontvangen?

Al onze retours worden binnen om de 14 dagen nagekeken en verwerkt, het is dus mogelijk dat we uw retourzending nog niet hebben verwerkt.

Als je hebt geretourneerd om een vervanging te krijgen, zal je ook gedurende de levertijd van het bestelde product moeten wachten. Indien het om een retourzending onder bedenktijd gaat kan je de terugbetaling binnen 3 werkdagen na aflevering van de retourzending verwachten.

Indien je retourzending daarna nog niet verwerkt lijkt te zijn, is het mogelijk dat deze nog niet werd ontvangen. In dit geval kan je ons een berichtje sturen met de track & trace informatie van de retourzending en zal onze klantendienst je verder helpen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »