• Bestelling binnen 24 uur verzonden
  • 3 jaar garantie en 30 dagen bedenktijd
  • Lage prijzen en ruim assortiment
2% korting? Klik hier!
Klantenservice

Van harte welkom bij Stuff Enough!

 

Bij ons kan u terecht voor al uw telefoon accessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt.

Yes, we have the stuff.
  


Onze klantenservice

Wij bij Stuff Enough geloven in een betere klantenservice, waar u met elke vraag binnen de 48 uur geholpen wordt op werkdagen.

Klanttevredenheid staat bij ons namelijk erg hoog in het vaandel. Als u niet tevreden bent, wij ook niet!
 

Happy shopping!

 


Vragen?

Indien u vragen heeft of contact met ons wenst op te nemen, kan dat via het invulformulier dat opgesteld staat aan de rechterzijde van deze pagina. U kan ons ook altijd contacteren via e-mail of SMS, wij trachten al uw vragen binnen de dag te beantwoorden.
 

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via [email protected] of het contactformulier aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Raakt u er niet uit met ons? Dan kan u beroep doen op de online geschillen beslechting van de Europese Commissie.


30 dagen bedenktijd

Elke particuliere consument heeft het recht zijn bestelling tot 30 dagen na ontvangst te annuleren zonder hiervoor een reden te hoeven opgeven. U heeft na de annulering telkens 30 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt vervolgens het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten vergoed. Indien de consument heeft gekozen voor een duurdere verzendmethode dan de goedkoopste standaard verzendmethode, zullen de bijkomende kosten voor de duurdere verzendmethode niet vergoed worden.

 

Indien u gebruik maakt van uw bedenktijd, zal het product met verpakking en alle meegeleverde toebehoren aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van deze bedenktijd kunt u contact met ons opnemen per e-mail of via het invulformulier.
Wij zullen vervolgens het betaalde aankoopbedrag binnen de 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten indien het product in goede staat is retour ontvangen zoals in onze algemene voorwaarden beschreven staat.


 

Directe contactgevens:

e-mailadres: [email protected]

mobiel nummer: +32(0)476 57 85 56

(Enkel bereikbaar via Whatsapp en SMS)

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »